מרפאה לחיות בית

למרפאה חייגו: 052-9709423


אם אתם מחפשים מרפאה לחיות בית שתספק לכם את כל הבדיקות והטיפולים הדרושים במקום אחד, אם חשוב לכם שהכלב או החתול שלכם יטופלו על ידי מומחים בעלי מוניטין ואתם מבינים, כי חשוב לבחור מרפאה לחיות בית טובה ואמינה אשר זכתה להוקרה, מקומכם בין הלקוחות של מרפאה לחיות בית בניהולו של דר' משה בן ארי.
מרפאה לחיות בית בניהולו של דר' בן ארי הייתה מרפאה לחיות בית הראשונה ברמת אביב ומאז יום היווסדה בשנת 1985 טופלו בה אלפי כלבים וחתולים עד לרפואה שלמה. צוות מרפאה לחיות בית שבראשו עומד דר' בן ארי, דוגל בגישה המספקת שירותי בריאות מקיפים הכוללים בין השאר גם הדרכה בגידול נכון של חיית הבית וליווי צמוד לכל אורך חייה של חיית הבית, על מנת להתאים את הטיפולים הדרושים לה בהתאם לגילה ולסביבה שבה היא גדלה.

הטיפולים המיוחדים שמספקת מרפאה לחיות בית בניהולו של דר' משה בן ארי

דר' משה בן ארי מאמין כי תפקידו של הווטרינר הוא לא רק לספק לכלב או לחתול את הרפואה לה הוא נדרש, אלא עליו גם להיות לו לרופא משפחה. מכיוון שכל מרפאה לחיות בית מארחת בדרך כלל את חיות הבית מלוות בבעליהן, דר' בן ארי סבור כי השירות שעל מרפאה לחיות בית לתת, להיות מותאם גם לחיה, גם למחלתה וגם למשפחה שבה היא גדלה. לדעת דר' בן ארי, על מרפאה לחיות בית להיות הבית השני לכלב או לחתול ולספק להם סביבה נעימה ובטוחה שבה הם ירגישו בנוח לעבור טיפולים רפואיים או טיפולים שוטפים אחרים.

כיצד בוחרים נכון מרפאה לחיות בית

מכיוון שאנו דואגים לחיות הבית שלנו ורוצים להעניק להם את הטוב ביותר, בחירת מרפאה לחיות בית יכולה להיות משימה לא קלה עבורנו. על מנת להקל עליכם ועל מנת שתדעו כיצד לתת לחייה האהובה שלכם את הטוב ביותר, דר' משה בן ארי מספק כמה עצות שימושיות לבחירת מרפאה לחיות בית.
– על המרפאה להיות בראש ובראשונה קרוב לאזור מגורכם על מנת להקל על ההגעה.
– מומלץ לבחור במרפאה אשר מתמחה במתן טיפול רפואי לקבוצת חיות ספציפית ולא לכל סוגי חיות הבית, מכיוון שבמרפאה כזאת מובטח לכם שירותו של מומחה.
– מומלץ לבחור במרפאה, אשר מלבד הטיפולים השוטפים, ניתן לבצע בה גם ניתוחים במידת הצורך וגם לפנות אליה במקרי חרום.
במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי מרפאות וטרינריות, דר' משה בן ארי ישמח לעמוד לשרותכם ולסייע בכל בעייה.

 

למרפאה חייגו: 052-9709423