מרפאה וטרינארית בצפון תל אביב

חום, אהבה, אמפתיה, השגחה צמודה, טיפולי חירום הוא תיאור חלקי לגישת הטיפול של מרפאה וטרינארית בצפון תל אביב, המנוהלת על ידי ד"ר משה בן ארי.
המפגש בין בעלי החיים לבין מרפאה וטרינרית בצפון תל אביב הוא תנאי מחייב בהצלחת הטיפול. לא פעם, כאשר מגיעים עם בעלי חיים אל מרפאה וטרינרית בצפון תל אביב, כרוך הדבר בחשש מפני תגובת החולים לרופא.

שירותים אותם מציעה מרפאה וטרינארית בצפון תל אביב

§ מערך בדיקות כוללני בעזרת מכשור חדש ומתקדם
§ טיפולי רפואה פנימית וכירורגית
§ צילום רנטגן דיגיטלי
§ ייעוץ תזונתי
§ טיפולי שיניים
§ ייעוץ התנהגותי מקיף
§ ביצוע ניתוחים אורתופדיים
§ שירות התייעצות עם וטרינרים מומחים
§ שירותי מעבדה מקיפים
§ ביקורי בית וטיפול במקרי חירום
§ שיתופי פעולה עם מאלפים מקצועיים
הקמת מרפאה וטרינרית בצפון תל אביב המציעה סל שירותים רחב זה, היא דרך להבטיח גילוי מידי של הגורמים לבעיות רפואיות, התנהגותיות ונפשיות בקרב בעלי חיים.

צוות מרפאה וטרינרית בצפון תל אביב

צוות מרפאה וטרינרית בצפון תל אביב מונה אנשים אשר הוסמכו לטיפול בבעל החיים. מעבר להכשרתם המקצועית, אהבתם לבעלי החיים, הרצון להקנות לכל אחד מהם בית חם בא לידי ביטוי באופן הטיפול.
צוות מקצועי ותיק היא דרך לייצר ולבסס את האמון שנרקם עם בעלי החיים לאורך זמן. להתרשמות מצוות המרפאה
כמו כן, מוסמך צוות המרפאה לטפל במקרי חירום, כדי למנוע הדרדרות או החמרה במצב הבריאותי של בעלי החיים הזקוקים לטיפולים אלה.

איכות חיים

צוות מרפאה וטרינרית בצפון תל אביב, מלווה בעלי חיים רבים משלב ינקות ועד לשלב הזקנה. ניהול מעקב אחר מצב החולים, מאפשר לנו לעזור לבעלי החיים ולמשפחותיהם ליהנות מאיכות החיים שגלומה בגידול בעלי חיים.
כמו כן, טיפול קבוע של מרפאה וטרינרית בצפון תל אביב, מפתחת אצל בעלי החיים הזוכים לטיפול במרפאה, ליהנות מאמון וביטחון שנרקם לאור היכרותם עם צוות המרפאה.

צוות המרפאה עומד לרשותכם בכל עת,

ליצירת קשר עם המרפאה