מרפאה וטרינרית ברמת אביב

למרפאה חייגו: 052-9709423


חיות הבית כמו כלב או חתול הם כמו ילדים קטנים אשר זקוקים לטיפול דאגה והשגחה צמודים, אך יש שוני אחד, אשר משפיע על כל מערכת היחסים של בני הבית עם החיה והוא חוסר יכולת הדיבור שלה. כלב או חתול לא יכולים להגיד לנו שכואב להם או מציק להם ולכן כאשר מופיעים סממנים לבעיה, מדובר לרוב בביטויים התנהגותיים שרק ביכולתו של וטרינר לאבחן בצורה מדויקת.
על מנת לקבוע נכון את הדיאגנוזה, מרפאה וטרינרית ברמת אביב שבבעלותו של דר' משה בן ארי, מציעה מערך בדיקות מקיף ומכשור וטרינרי חדשני, שמסייע לגילוי מיידי ומדויק של הבעיה.
מרפאה וטרינרית ברמת אביב בבעלותו של דר' משה בן ארי מעניקה לכל מי שמגדל בביתם כלב או חתול לא רק את שירותי הרפואה הוטרינרית המקצועית, אלא גם תמיכה בבני המשפחה וגם טיפול בבעיות התנהגות שנובעים משינויים בהרגלי החיים של המשפחה.

טיפולי וטרינריים במסגרת מרפאה וטרינרית ברמת אביב בבעלות דר' משה בן ארי

אהבה, חום, תשומת לב ודאגה רבה יקבלו הכלב או החתול שלכם כחלק משירותי מרפאה וטרינרית ברמת אביב של דר' משה בן ארי, אך לא רק, כי מרפאה וטרינרית ברמת אביב שבבעלותו של דר' בן ארי מעניקים גם שירותים רפואיים מקצועיים הבאים:
– צילום רנטגן דיגיטאלי
– רפואה פנימית וכירורגיה
– רפואת עור
– יעוץ תזונה מקצועי
– רפואה מונעת על ידי חיסונים
– יעוץ התנהגותי מקיף
– ביצוע ניתוחים אורטופדיים
– טיפולי שיניים
– שירות התייעצות עם וטרינרים מומחים
– כל שירותי המעבדה המקיפים

דגשים מיוחדים במערך העבודה של מרפאה וטרינרית ברמת אביב של דר' משה בן ארי

בזכות התייחסותו הייחודית של דר' משה בן ארי לכל תחום הווטרינריה ובזכות התמחויותיו הרבות בטיפול בכלבים וחתולים, מרפאה וטרינארית ברמת אביב שבבעלותו, מעניקה את כל הטיפולים הוטרינריים המקיפים. בתור לקוחות של מרפאה וטרינרית ברמת אביב של דר' משה בן אריה, תזכו לתמיכה ייעוץ וליווי צמוד בכל בעיה התנהגותית או בכל התייעצות לגבי גידול חיית המחמד בתנאים הנוחים ביותר עבור החיה ועבורכם.
מרפאה וטרינרית ברמת אביב שבבעלותו מעניקה טיפולים וטרינאריים ברמת דאגה והזדהות כמו של רופא המשפחה, אשר מלווה את הפציינט מגיל תינוקות ועד גיל הזקנה מה שמאפשר היכרות עמוקה.
מרפאה וטרינרית ברמת אביב של דר' בן ארי מעניקה לכם שירותי רופא פנימי, כירורג, רופא עור ואורטופד וגם טיפולים התנהגותיים מכיוון שכל העובדים של מרפאה וטרינרית ברמת אביב של דר' בן ארי, רואים בטיפול בבעלי החיים מסע משותף של בני המשפחה עם חיית המחמד ומתייחסים לא רק למחלה, אלא גם לחיה ולמשפחה שמגדלת אותה.

 

למרפאה חייגו: 052-9709423